вівторок, 22 червня 2010 р.

Колеги про Олександра Курсика

Інна Білецька, власкор талеканалу "Інтер"
Курсик максимально амбітний, дуже впертий і достатньо талоновитий, щоб розкритися в журналістиці по-максимуму. Якщо йому не набридне, якщо в його житті не з'являться нові ще перспективніші проекти, то забути про себе він не дасть нікому довгі і довгі роки. Але йому, як на мене, критично потрібні постійно зростаючі дози адреналіну, і якщо раптом він цього не отримуватиме від нашої професії, то неодмінно шукатиме чогось гострішого і азартнішого. Звичайно, по-жіночому і по-материнськи бажати йому гарячих точок не хотілося би, але по-дружньому і по-журналістськи, я розумію критичну в цьому необхідність :)

Світлана Сирота, журналіст і ведуча телекомпанії "Рівне1"
Це людина яка до всіх вміє знайти підхід, з усіма може знайти спільну мову. Ніколи не лізе за словом до кишені, не втрачає гарного гумору. І взагалі Саша класний товариш.
Я його дуже високо оцінюю, як журналіста. Він, як і я, частенько веде програму "На часі". Я у нього багато чому навчилася. І його сюжети на "1+1" мені подобаються. В них відчувається свіжий подих, вони такі незаштамповані.

Юлія Василенко, прес-секретар голови облради
Саша завжди відкритий до спілкування. І завдяки таким людським якостям, як відкритість, приязність, комунікабельність, йому вдається знаходити контакти і домовлятися про інтерв"ю навіть з тими людьми, з якими це важко зробити.
Щодо професійності, то його сюжети відрізняються тим, що вони не заформалізовані, зняті не за семою. В них є щось емоційне, людське, живе. Саша завжди намагається знайти якусь родзинку. І тому його сюжети запам'ятовуються.

0 коммент.:

Дописати коментар