четвер, 23 вересня 2010 р.

Колеги про Олеся Лопачука

Володимир Хомко, міський голова Рівного
Хороший, симпатичний хлопець, хорошої вдачі. Працюєм вже давно і плануєм далі працювати. Мені він подобається. Нормальний працівник, веде напрямок спілкування з пресою, як прес-аташе і як керівник відділу. Звісно, ідеальних людей небуває, але мене він повністю влаштовує.


Наталка Соломчук, ведуча "Радіо Трек"
Олесь для мене не тільки колега, а й найкращий друг. У нього толкова голова, він креативний, швидко підхоплює напарника в роботі. Надійний, відповідальний, веселий, легкий на підйом. Авантюрист, в хорошому сенсі цього слова. Ніколи не кине товариша в біді. Не зважаючи на те, що він сімейна людина, йому можна подзвонити о третій ночі, і він обов'язково візьме слухавку, вислухає, допоможе, порадить.. А також Олесь патріот, дуже любить Україну.

MC TarantinOFF, ведучий "Радіо Трек"
Олесь веселий, цікавий, дружній. Розважливий, розумний, життєрадісний. І взагалі прикольний чувак.




Dj Borneo, ведучий "Радіо Трек"
Чудова людина, добрий товариш, який не раз виручав, допомагав. У нас такий взаємозв’язок, що він відчуває що потрібно мені і говорить це в певний період часу, в певній ситуації, і я відчуваю що потрібно йому. Ми зідзвонюємся якось стихійно, але саме тоді коли треба. Саме доречність і адекватність в деяких ситуаціях і визначають його цінність для мене як для друга. Він просто шикарний мен!


Читайте також

0 коммент.:

Дописати коментар