суботу, 29 травня 2010 р.

Колеги про Світлану Сироту

Наталка Соломчук, ведуча радіо "Трек"
Свєта весела, життєрадісна, завжди оптимістка, не впадає в депресію ні за яких умов. У неї хороше почуття гумору, вона авантюристка. Я точно знаю, що вона хороша мама і прекрасний кулінар, кожна її страва надзвичайно смачна і незвична. І ще вона дуже любить читати українських авторів.


Наталка Пастухова, журналіст і ведуча ТРК "Рівне1"
Я Свєтку поважаю, тому що вона дуже розумна людина. У всьому, що стосується української мови, правопису, розумнішої журналістки в нас немає. Вона дуже фотогенічна, мені подобається як вона веде новини, щира, симпатична. Те, що вона білявка мене смущає.. Але мені здається, що вона не справжня білявка. Тобто, я точно знаю, що вона білявка не справжня, це і виправдовує те, що вона така розумна.

Вітал
ій Голубєв, головний редактор ВД "ОГО"
Світлана відповідає своєму імені: вона просто сяє посмішкою з телеекрану, і новини, які вона веде, заряджають позитивом. Часом подивишся випуск, почуєш її прощання з глядачами, щоразу нове, в чомусь оригінальне, незвичне, креативне - і просто настрій покращується! Вона і в сюжетах креативність проявляє, робить їх з душею, а це - відчувається. Не втомлююсь періодично говорити їй про це - вважаю, що якщо людина заслуговує на похвалу, то не треба соромитись хвалити. А ще мені імпонує те, що Світлана - гарний співрозмовник, має власну думку і аргументовано її відстоює. До того ж, маємо з нею спільних знайомих в гуманітарній сфері, яка мені близька.

Андрій Лобчук, керівник служби новин ТРК "Рівне1"
Свєта комунікабельна, креативна, оригінальна і завжди готова прийти на допомогу. Спортсменка, активістка і просто красуня.




Анна Яцук, журналіст ТРК "Рівне1"
Як людина, Свєта - безтурботна, постійно посміхається і клана актриса! Як журналіст - компетентна, але трохи ліньтяйка. Мабуть, через те що робота для неї на другому місці, а на першому особисте життя - за це респект!

0 коммент.:

Дописати коментар